جامع ترین فروشگاه آزمونهای ابتدایی و مهارت های معلمی

پرفروش ترین محصولات

اطلاعیه فروشگاه

فروشگاهی که هم اکنون پیش چشم شماست در ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثبت و دارای نماد الکترونیک است. با خیال راحت خرید کنید. در صورت بروز مشکل با شماره تلفن 09179668112 در تماس باشید.

رویکردهای ، تحولات وزمینه های مناسب برای کاربرد اطلاعات در آموزش کشاورزی 36 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 36

 

رویکردهای ، تحولات وزمینه های مناسب برای کاربرد اطلاعات در آموزش کشاورزی

چکيده :     پيشرفت سريع در فناوری اطلاعات، روشهای جديد همکاری و مشارکت را بين مؤسسات آموزش کشاورزی را ممکن ساخته است. اگر مراکز آموزش کشاورزی بخواهند خود را تحولات وپيشرفتهای سريع علم و تکنولوژی همگام سازند، لازم است اساتيد و آموزشگران بطور مستمر با بکارگيری فناوری اطلاعات دانش خود را روزآمد سازند. تحولات حوزه فناوری اطلاعات همواره نظامهای آموزشی را تحت تأثير قرار داده است. باتحول سريع علوم وفنون جوامع معاصر بطور فزاينده ای در حال تنوع، پيچيده شدن و تحول اند. همگام با چنين تحولی، فرايند آماده سازی نسل جوان به عنوان متفکران مستقل، مولد ورهبران آينده بايد متحول شود. اما، تحول در فرايند فعاليتهای آموزش کشاورزی نيازمند تحول در نگرش و بينش طراحان و مجريان برنامه های درسی، باز نگری وبازآزمايی سازه های برنامه های آموزشی است. مهمترين قابليتهای فناوری اطلاعات در آموزش کشاورزی کشور، کمک به کاهش هزينه ها و افزايش کارآمدی در استفاده از منابع موجود، آماده‌سازی فراگيران برای ورود به بازار کار، تسهيل و کارآمد سازی فعاليتهای تحقيقاتی و کمک به کاربردی کردن يافته های پژوهشی، ايجاد شرايط اجزای شيوه های مناسب آموزشی و افزايش علاقه دانشجويان است. مقاله حاضر به ارائه درباره تحولات ناشی ازفناوری اطلاعات در توسعه آموزش کشاورزی، کاربردهای فناوری اطلاعات در آموزش کشاورزی، مزايای کاربرد اينترنت در آموزش کشاورزی، اهداف فناوری اطلاعات در آموزش کشاورزی، ضرورت تحول در آموزش کشاورزی با استفاده از فناوری اطلاعات،رويکردهای کاربردفناوری اطلاعات در برنامه های درسی و.... نتيجه گيری و پيشنهادات می پرداز د. کليد واژه‌ها : فناوری اطلاعات، آموزش کشاورزی، فناوري اطلاعات و ارتباطات مقدمه : ايجاد تحولات سريع و روز افزون در جوامع باعث شده تا آموزش نقش متفاوت ودر عين حال پيچيده ای داشته باشد. آموزش،بويژه درکشاورزی با چالش هايی در راستای ايجاد کشاورزی پايداروتوسعه روستايی مواجه است. آموزش کشاورزی می تواند نقش مهمی در آماده سازی کشاورزان، محققان، فراگيران، آموزشگران، مروجان و اعضای مجتمع های کشت وصنعت، برای کمک به جمعيت در حال رشد و دستيابی بيشتر به خودکفايی داشته باشد. دستيابی گسترده به پايگاههای اطلاعات الکترونيکی و منابع اطلاعاتی، بکارگيری فناوری اطلاعات درآموزش کشاورزی وکاربرد عملی فنون آموزش نوجوانان وجوانان، راهکارهايی هستند که به دانش آموزان ودانشجويان يامی دهند که چگونه مسائل ومشکلات خود را حل نموده و راه حلهای مناسب را بيابند. استفاده از اين راهکارها به تدريج باعث ايجاد روندی طولانی مدت در کسب حقايق و اطلاعات می گردد.در سالهای اخير، پيشرفت های روز افزون درفناوری اطلاعات ( از جمله اينترنت) زمينه همکاری و مشارکت بين مؤسسات و مراکزآموزش کشاورزی را بطور فزاينده ای هم دردرون کشورها وهم خارج از مرزها امکان پذيرساخته است. پيشرفتهای جديد جهانی در علم و فناوری اطلاعات، اثرات شگرفی بر مؤسسات ومراکز آموزش کشاورزی داشته است. اگر مراکز آموزش کشاورزی می خواهند همگام با تغيير وتحولات سريع موجود در علم و فناوری پيش روند، اين، امر نيازمند انجام آموزش های مداوم برای آموزشگران، دانش آموزان و دانشجويان و بهره برداران علوم کشاورزی، تبادل افکار درون سازمانی و برون سازمانی و برگزاری نشست های علمی با استفاده از کارگاههای آموزشی و بهره گيری خلاق و نوآور از نظامهای اطلاعات الکترونيکی و يادگيری از راه دوراست.مقدمه آموزش کشاورزی را می توان به سه عامل عمده : فراگير، آموزشگر وتجهيزات آموزشی تقسيم کرد و اثرات فناوری اطلاعات را حول اين سه عامل در نظر گرفت. بايدتوجه داشت که منظور از تجهيزات آموزشی مواردی مانند کلاس، کتاب و ابزار آموزشی مانند رايانه، نرم افزار و وب است. با توسعه فناوری اطلاعات وگسترش کاربرد رايانه های شخصی، سياری از موانع موجود بر سر راه کاربرد رايانه در آموزش از بين رفت.رايانه ها به عنوان ابزارهای آموزشی وهمچنين ابزارهای بهبودمديريت آموزش بکار گرفته شدند.شاهد افزايش كارآيي آموزشی، بوسيله برگزاری دوره های آموزشی پيوسته خواهيم بود. توانايی آموزشگران و فراگيران در دسترسی هرچه بيشتر به منابع وبه يکديگر، سبب افزايش سرعت وعمق مطالعات می شود. اين امر همچنين، هزينه آموزش را پايين مي آورد وبه


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 4,116 تومان
(شامل 2% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 4,200 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
29_933598_8845.zip24.3k





تحقیق مطالعه یک دانش آموز که دچار اختلال در یادگیری است

تحقیق مطالعه یک دانش آموز که دچار اختلال در یادگیری است فایل : word قابل ویرایش و آماده چاپ تعداد صفحه :21 فهرست مطالب   عنوان ......................................................................................    صفحه                                  &nbs ...

توضیحات بیشتر - دانلود 6,000 تومان